Saturday, November 27, 2010

mimpi buruk

Hi u'ols..

lama sudah xhapdet blog ini.....well azielanajwa blog sudah berwajah baru...u'olls suka ke?i'olls suka hocay.....(adeh ni apasal bhs fonen kuaq nih?mari kita betolkan anak tekak kwn2....ehemmm)

merujuk kepada tajuk entry aku kali ini..(wahh gitu..mcm karam singh propa!!!)...aku bru bgun tdo kul 9 td....aku rs xbest je bila celik mata td....aku mcm sedih...sedih sbb mimpi yg aku alami mlm td...=(

sedih...

mula2 aku mimpi kwn baik aku mengadu kt aku yg dia kne tibai ngn husband dia..sbbnya kena tibai just bcoz of badan dia dh naik,n hubby dia xsuka..so thats y dia kne tibai....aku dijadikan tmpt mengadu domba....sbg kwn aku cuba la pujuk n nasihat dia..as usual nasihat aku berbunyi begini "xpe la...kau byk2kan bersabar je la...kita doa semoga hubby ko berubah okay" kwn aku yg dipukul hubbynya pon kembali hocay dan mereka kembali romentik didpn aku...itu mimpi yg pertama....

mimpi bersambung ke episod ke2....

dh mcm telenovela katanya..selepas aksi kaunseling b'sama kwn aku dipukul hubbynya....ada org dtg umah aku time tu...kwn aku n bfnye....well kteorg melepak2 spt biasa dirumah..dan turut kelihatan ketika diruang  tamu, Jebon anak borhan pon ader.....yer ada 3 psgn semuanya....as usual bersembang2 n bergelak2 dekah2.....tgh seronok tgk tv time tu...family aku plak balik.....

tibe2 berlaku suatu drama yg aku sndri xhengat....ada la perang2 mulut sket..

klimax mimpi u'olls...

pastu xtau la dr pelosok mana sorg tino mcm bangang dtg n terus goda jebon....wahhhh...depan mata aku time tu..n tino tu kononnya dlm mimpi aku dia adalah cousin aku sndri....tino birah tu dtg kat jebon n duduk atas riba jebon..yg paling menyakitkan hati aku jebon melayan......OH TIDAKKKKK..what the fuck..hati aku bagai dirobek2 dengan pisau pemotong daging....aku bangun lantas menjerit....HOIIIIIII....ENGKAU APAHAL POMPUAN?KO JEBON APSL KO BUAT CMTU KT DIA?

tapi mereka tidak mengendahkan aku..lantas meneruskan aktiviti xbermoral berpeluk2kan didpn aku....darah aku semakin mendidih dan mencapai 110darjah kepanasan ketika itu...Lantas dgn pantas aku terus bangun dan menolak pompuan itu sekuat hati aku..dan menghadiahkan sebiji penampar di pipi jebon...jebon spt tersedar...dan menyalahkan pompuan itu......aku semakin geram dan menjerit....
KAU BERAMBUSSSSS SKRG..AKU XNAK TGK MUKA KO LAGI.......!!!!

kemudian kwn2 aku yg dr td asyik menyaksikan pergaduhan kami bangun dan melarang aku dr terus membelasah tino birah dan jebon...salah sorg mengatakan "kalu aku aku marah pompuan tu..kuaja sgt..sape suh start dulu tiber2 dtg nk terus pegang2 bf ko..kuaja gile"

aku spt dihasut DEMON terus terusan menjerit mcm org gile sambil menangis2 teresak....kemudian aku tolak lagi jebon dan pompuan itu keluar rumah....dan sempat memberi penampar dan tumbukan padu kearah mereka....last skali...aku terajang tino birah tu sampai dia terjatuh dlm longkang...pastu aku terus msuk umah......

episod ke3...

keesokkan harinya....

tiba2 rumah aku didatangi oleh abg ipar dan bpk sedara aku..yg pastinya abg dan bpk sedara itu adallah adik beradik kpd tino birah tu.....rupanya diorg xpuashati aku belasah tino tu....abg iparnya bwk sabit nk pukul aku....aku keluar n jumpa abg tu, pastu berlaku la pertengkaran sambil dia menghunus sabit nya di belakang leher aku...

penyelamat datang....

sedang aku berperang mulut dgn abg tu...abg aku dan sedaramara aku dtg cuba meleraikan...terjadila pertumpahan darah....yg pastu seorg terkorban dlm pertempuran tu.....jantungnya ditikam dgn keris tajam.....aku xigt sapa yg mati tp yg psti dr side tino birah tu.....



ending mimpi buruk aku....

setelah beberapa ketika...aku sedar yg aku msih hidup..n xigt dh apa yg berlaku..pastu aku terjaga dgn rs hati yg masih sakit,.....aku terjaga dr lena dan tgk di dinding jam menunjukkan tepat jam 9......

aku lantas mencapai henpon dan mendail no jebon utk berckp ngn dia..(berasa sangsi tiberrrr)
tp jebon cancel dial call aku..n aku terus bangun dan menulis entry ini....

sekian....aku nak g mandi...

terima kasih kerana membaca entry ini..heheheheheehehe...

No comments: