Wednesday, April 7, 2010

Din Perang kembali sihat....



Jam di PC menunjukkan tepat jam 12.36am bersamaan 7 April 2010

Alhamdulillah lega.......

dh berminggu aku rehat dr dunia blogging...mcm2 kisah terjadi sepanjang Mac2010 ni...mula2 aku masuk hospital sebab kena apendiks...operate lg for the 2nd time..kalu thn lepas aku kne operate tonsil...kali ni aku kne operate kt perut plak....mak aih sakit Ya Rabbi.....xsanggup rsnya nk igt balik..tapi Alhamdulillah....sakit aku sekejap je n bukan kritikal n skrg dh sembuh serta boleh berlari di atas treadmill selama 10minit...hihi... :B


Elok je aku baik....geng baik kt opis plak msuk hospital...Din perang empunya nama..hampir 2 minggu dia bertarung nyawa untuk sembuh.....tapi family+kwn2 sentiasa ada disisi memberi semangat...
Alhamdulillah..skrg keadaan mengizinkan dia utk sembuh dan terus kembali seperti sedia kala...skrg sudah pakai jam BARRRRRR.....

sepanjang 2 minggu...telinga aku yg capang sebelah kiri ni dgr mcm2.......kdg2 aku smpi naik marah dgr ckp2 org disekeliling....kononnya keadaan din susah nk baik....xde harapan...ARGHHHH...persetankan semua itu...korg bukan tuhan pon nk tentukan hidup org......yg penting usaha....aku bukan lah nk menolak takdir+ketentuan tuhan....tapi aku xsuka sesetgh sikap org yg xabis2 BERSERAH..REDHA tp xberusaha nk memberi org lain semangat utk terus berjuang...Kalau kita yakin InsyaAllah msti dia bole sembuh...itu la ayat2 penyedap aku kpd kwn2 yg TERrapat aku kt opis......n mereka sama2 ngn aku yakin yg geng kita akn selamat punye.....skrg...Alhamdulillah...Allah S.W.T dgr doa kita kn kwn2....

By the way..td bru balik tgk din...sempat la kteorg berposing amik gmbr kt wad....sorry la guys...kualiti gmbr kurang memuaskan.....tapi cukup la utk merakam memori kita disaat senang dan susah bersama2 kwn2.....this is what frens are..rite?

waktu pon dh xmengizinkan.....next time aku cte lg k......ngantok la....mandi pon belum time ni..hikhikhik.....sehingga bertemu lg.....chow sin chi.....

2 comments:

harriS said...

cantiknyaaa...

perang photographer said...

tak sangka kau buat cerita pasal aku ila.. tq ila.. frens forever