Sunday, May 30, 2010

final touch up for pre wedding picture amy&ashraff (my sister & my brother in law)

smlm aku mengadap pc untuk editing dekat 4jam....naik kebas punggong....hari ni dh bole buat printing....kekeringan idea dan kekusutan dijiwa tak menghalang aku untuk berkarya (aiceh.. ^ _ ~)......as usual..aku mmg akan tertarik dgn candid picture sebab aksi candid dlm gambar adalah yg paling ikhlas dan jujur....bile tgk gambar satu persatu....ada cerita and bile cerita itu sampai di gelombang otak kiri dan kanan dan seterusnya ke medula oblongata..hasilnya gelombang gembira akan sampai ke reaksi muka sipenengok gambar....maka terhasil la sebuah senyuman ikhlas yg tiada paksaan.....n im happy for it...serius! ^_^

n for bilik pengantin...dis picture will be put on the wall...(spt lagu... ♪♫♫ .....and u stick like a poster on my wall... ♪♫♫)
 this picture will be the main photo in their bedroom

side kiri..

 side kanan


and hari ni..bersamaan ari ahad..aku keseorangan tinggal di rumah ditemani si mey mey(kucing).....aktiviti suri rumah adalah peneman aku di hari ini...wahh...kakak mau praktis juga...so insyaAllah..kalu ada kelapangan....gambar2 bilik pengantin akan di upload selepas ini......so chow dulu...bye bye...^_^

No comments: