Wednesday, May 26, 2010

tahniah...

Dear seseorg...

Tahniah diucapkan kerana berjaya memadamkan memori, talian persahabatan dan segala2nya yg berkaitan antara kita sepanjang 3thn ni.....

Tahniah juga diucapkan  atas tindakan anda yg berjaya memberi aku kesedaran sivik dan membuka mata untuk aku melihat realiti dunia dan kisah benar sebuah kehidupan..

Tahniah juga diucapkan kerana atas tindakan anda yg telah membuat aku menjadi seorg yang lebih berani untuk membuat keputusan....

Tahniah juga diucapkan kerana telah mengajar aku bahawa cinta bukan lah segala-galanya untuk mengakhiri sesuatu perhubungan.....

and last but not least...

Alhamdulillah......aku sentiasa bersyukur dgn apa yang aku ada...dan aku bersyukur kerana diberi ujian ini oleh Allah SWT.. 

Aku sentiasa berdoa semoga engkau memperoleh kebahagian yang engkau inginkan...

No comments: