Saturday, May 1, 2010

Family day PSMB 2010 di Gambang Kuantan

yes...cerita dh lapuk...tp sbb dalam entry prewedding aku yg sebelum ni ader terbukak cerita psl nk buat entry gambar2 kat gambang masa familyday lepas so ni la aku baru nk cerita..sorry for the late posting ye...;p

familyday ni ms bulan jan 2010..anjuran PSMB compny tmpt aku keje la..for the 1st time, aku pegi ke kuantan n bercuti bersama2 kwn ofis...sgt syok...sebab semua pon 1 kepala so mmg enjoy la that time. sampai je Gambang,mkn2 time..n sgt sedap...then ptg tu ada sukaneka n utk mlm plak ada dinner. Kalu nk tau aku antara peserta karoke yang pergi final buat persembahan. Alhamdulillah..menang gak dpt no 3..hadiahnya berupa wang ringgit berjumlah RM150...aku buat belanja kwn2 mkn duit tu..hehehe...

antara gambar2 menarik yg sempat aku amik ms familyday...

gambang here we come..


time bersukaneka

moment menarik..
malam di gambang ada dinner untuk semua staff..temanya suka hati mak bapak ko....so pakai je la ape yg ada kan..janji cantik....n mlm tu aku ader buat perform...nyanyi lagu agnes monica u....matahariku...beberapa kawan aku juga terlibat malam tu..ada yg berlakon,ada yg jadi model...ni antara memori yg sempat di candid oleh kamera aku..

matahariku..oh..saya sgt nerves waktu ni

sketsa bapuk2...

model videoklip..wahh gitew..

Lepas abis family day..aku n beberapa kawan aku sambung percutian kitorg..Kali ni ke cherating plak..ye mmg aku nak sgt g cherating...sebab aku suka pantai.sgt best n cantik sgt tmpt itew...ada la sempat aku amik gmbr.....

RM280/nite


my girlfriends

apabila beliau ign menjadi patrickyes..we had fun

friendship
yes...akhirnya berjaya aku menamatkan cerita familyday gambang ini......byk kenangan menarik yg sampai skrg aku igt lagi..hopefully next year kalu aku keje PSMB lg,ada la family trip lg....tp myb percutian x havoc spt ni lg kot..sbb ada yg bakal berkahwin thn ni n thn depan....so friendship tu makin lama makin jauh la lepas ni..what ever pon....i still remember the moment we had fun 2gether....syiok woo...

2 comments:

harriS said...

hmmmm...sodihnyaa... :(

Noor Aziela said...

apa yg sedih?memory is still memory......=)