Sunday, May 2, 2010

Room Makeover u'olls....

oh....hari sudah jauh malam..badan saya sgt kepenatan. Sedap kalau ada org picit2 manja tubuhku yg montok ini....ye seperti tajuk entry kali ini....hari ahad yg penuh aktiviti...aku dh meng"makeover"kan bilik aku....skrg bilik aku sgt tenang setenang air sungai yg mengalir di janda baik..(jgn sesekali di kocak2kan air itew ye u'olls.bahaya!)

Ini keadaan bilik aku sebelum di tukar kaler..(sila abaikan model cilik itew)




dan sekarang mari kita lihat perubahan yang dilakukan pada hari ini........jeng jeng jeng...



hehehe..aku tukar color je u'olls...cermin ikea sudah dibeli...tp x tampal lg sebab xde gam sekuat gam gajah 500tan beratnya....oh..lepas ini..saya akan mula membeli perhiasan2 seperti gambar2 dan sedikit barang2 untuk mencantikkan bilik...deko bersama eric sgt hari ni u'olls....


ok lah..stop kejap...nak p layan AIM dulu ye....baibai..sehingga bertemu lagi..

No comments: