Wednesday, May 5, 2010

F.R.I.E.N.D.S FOREVER

Layan2 gambar lama..then jumpala gmbr ms kt putrajaya ngn geng2 arau. Time ni if xsilap ms besday aku 8 Ogos 2009...setahun sudah berlalu..kenangan tetap kenangan..so jom je la layan gambar..aku xtau nk ngarut ape lagi...


 azielanajwa bersama alia, wawa n leend


gambar diadaptasi dr filem gol n gincu


hijau itu ketenangan


me n my x-roomate alia...



p/s: currently xde photoshoot....so aku upload gmbr2 lme je....coming soon...gmbr from penang mali....aku nk p familyday under prudential company with my big family di batu fringgi.....kt sana aku amik gmbr byk2....nnti leh cerita kt sini k......jari2 ni dh merindu abis nk picit butang pemacu DSLR...gerammmmmm....

Ok..dah abis dah cerita..bye2....

1 comment:

NiZa said...

yut.. cantik blog ko~.. follow aku blk tau!!