Sunday, July 11, 2010

Aku Lega....Rindu Sudah Terubat...

Kicauan burung kedengaran sayup-sayup, hati aku tatkala mencurahkan idea difikiran berasa tenang...setenang hembusan angin meniup dedaun kering di waktu petang yang dingin.

Rindu aku padanya sudah terubat...seseorg yg pernah bertakhta dihati kini kembali..Tidak aku dpt gmbrkan perasaan aku ketika itu..terasa sayu...sedih bila terkenang kembali dugaan yg aku lalui...Aku xtau adakah pertemuan kali pertemuan yg bakal menghitung hari-hari ku....?tapi yang pasti aku perlu bangkit dari kekusutan jiwa yg aku lalui sepanjang hari,minggu,bulan...aku perlu bangkit seperti dahulu....

semangat baru aku kembali..pelbagai perancangan yg bermain difikiran ku.......satu persatu aku akn cuba langsaikan....seperhi hutang kepada diri ku yg selama ini tak pernah aku cuba selesaikan.....Kali ini aku yakin, dugaan yg bakal aku hadapi mungkin lebih berat..namun aku akn terus cuba mempertahankan kasih yg aku miliki.....Semuanya aku lakukan demi ALLAH SWT.

amin amin amin..Ya Allah..kuatkan hati hambaMu ini.....tenangkan hati ku...Berikanlah kekuatan untuk ku meghadapi dugaanMu......Permudahkan lah perjalanan hidupku Ya ALLAH.....Amin Amin Amin...

No comments: