Tuesday, July 6, 2010

Kenapa Aku Macam Ni?

"Hidup tak selalunya indah tapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan."

kenangan lalu singgah bertubi-tubi. Membuatkan aku rasa terlalu rindu....Ya Allah, kuatkan hatiku Ya Allah....jauhkanlah beban yg berada difikiranku..Sesekali perasaan tu datang, aku tewas xdapat menahan perasaan sunyi dan rindu tu.

Setitik air jatuh ke pipi..Menandakan aku mmg benar2 rindu. Rindu teramat...tapi aku xbole berpatah balik..Banyak perkara yang aku perlu fikirkan..tentang diriku, ttg keluargaku,ttg masa depanku.......

jari2 kontot ku mengesat air2 yg berlinangan dimata. nafas ditarik sedalam-dalamnya....Walaupun perasaan ini hadir cuma sesekali..tp aku harus kuat menahan dan melawan rasa yg terpendam jauh dilubuk sanubariku....aku kena bangkit semula...tinggalkan kenangan2 lama..kuatkan hati aku....apa yang pasti,hidup ini harus diteruskan...sesekali kenangan singgah untuk melawat keadaan aku....aku redha......

semoga dia sihat hendaknya.....aminnnnn

No comments: