Thursday, August 19, 2010

lalala sudah khamis

Aku lebih suka menulis dr bercakap....

Aku lebih suka mendengar daripada bercakap....

Aku lebih suka melihat daripada bercakap.....

Aku lebih suka melalut daripada serius......

Aku lebih suka berdiam diri bila kena marah....

Aku lebih suka menangis daripada melawan.....

Aku lebih suka mengalah dari nak menang......

Aku lebih suka makan hati daripada menyakitkan hati......

Aku lebih suka kentut dari sendawa.....



Aku lebih suka menyanyi daripada berlakon....

Aku lebih suka membaca daripada bercerita......

Aku lebih suka dikacau daripada mengacau.....

eh...aku punya suka la nk tulis apa....ni blog aku...THIS IS HOW I EXPRESS MY SELF...apasal ko nk gelak?aku ader kaco idup ko?

1 comment:

maggots said...

yesss....that's is my BIG GIRL...