Wednesday, August 18, 2010

sekadar luahan hati

Per: 1
ari tu aku kne sound ngn seseorg melalui seseorg.......dia ckp "jgn nk tunjuk baik"....eh hello...cari pasal nmpk?huh~sorry...aku xberminat nk berpsl ngn ko.......pathetic person not allowed comunicate with me...anda juga tak berjaya menimbulkan kemarahan sy.....hihihi

dont worry la girl..nobody will disturb ur  life anymore......semoga berbahagia n kekal abadi hendaknya...~peace~

Per: 2
As usual....pegi keje balik keje without keje diopis rs mcm panguin mengunyah sirih......im useless.....dtg kerja tgk screen.....kul 5 tutup pc balik...what a bored life.....aku dh xde passion nk keje kt ctu lagi......apa patut aku buat?offer tmpt lain blom dpt lg..



Per: 3
Relationship skrg msih suam2 kuku....byk berubah.....aku semakin bersbr...semakin bertolak ansur...tapi dlm waktu yg sama aku semakin suspicous kdg2 tu...y?myb because of my experience yg kne dump 1 ketika dahulu......syg ttp syg....aku akn cuba mengorek2 lg keserasian.....dia mengenali aku lebih dr aku mengenal diri sendiri.......dia menghargai aku lebih dr aku menghargai diri aku sendiri.....what else i need?

No comments: