Saturday, September 18, 2010

Hari ni saya nak bercerita....

sayup kedengaran suara budak menangis teresak2 di sebalik tingkap.Jam didinding tepat menunjukkan pukul 8.00mlm. Nak di jenguk, perut semakin mengecut. Nak dibangun, punggong dh mcm kne gam gajah di katil..jari-jemari semakin rancak menekan-nekan keyboard.."arghh...Lantak la..desus hati nurani ku" ....nurani ker u'olls?

Musim-musim raya ni..aku xbyk berjalan pon..bru 2 kali je p jalan umah mmber baik...(hei..i still got bff hocay) p umah apis poad si diva teruunggul ala2 anuar zain...mkn nasi  minyak u'olls....berminyak2 la perut aku ni jah hoi.....then g umah my best buddy utk tgk ank aku....arab..n offcourse la si wawa besaq pon ada jugak....dok p main2 ngn anak arab ja la raya ari tu.....kasih hati pon folow skali la...si jebon anak borhan..muahahaha..sorry syg..i'olls panggil u jebon...coz u cute cam jebon...(ni apa aku dok melalut nih?)


lubang idong dia cm ayah dia la...muahahaha....aleesya ms umur 3bulan....



comey dia....kening sambung tu..

dh besar sikit dh dia.....syok woo gomoi aleesya ni..tembam mcm ummi gak..

ni anak ummi masa dia baru lahir...nama dia puteri aleesya maisara

Hari ni bersamaan hari sabtu 7syawal, depa lak mai umah aku...ni sedara2 la dok mai beraya...aku buat la mee kari..(tolong ja pon)....start kol 3 td dok kt dapur,sampai la ni dh kt bilik ar...depa dok lg kt bawah layan cerita apadia xtau....malaih nk amik port.....bukan apa aku xkenai...satg p jenguk2 kt bawah, berkenan plak depa kt aku kan..mampoih...hahaha(perasan da mai)

Ni awat loghat kg.com kuar ni..hadoih.....kita guna bahasa kajang plak na......eh eh..angin dlm perut kuar kus kus....awat la ni....memulas sungguh haih....hocay la..kita sambung aktiviti melalut merapu kita lain hari...aku nak g memerut nih....chow sin chiiiii....

p/s: syg saya...i luv u so much.......muah muah muah....lev lev lev..(lenggok spt brader lev)
jebon dan minah cun jalan2

jebon anak borhan

No comments: