Saturday, September 18, 2010

kenapa aku tukar "this is how i express my feeling" instead of "blog aku sukahati aku,xsuka bole pegi baca blog org lain"

ada cerita disebalik cerita sbnrnye...lumrah hidup di muka bumi.Bukan semua apa yg kita buat org suka begitu juga disebaliknya....aku pon xterlepas la dari dikeji,dicaci,di kutuk,di hina secara depan2 dan terang-terangan oleh org yg pernah mengaku sahabat aku sendiri. Alkisahnya, mybe dia selalu agaknya baca blog aku. n myb xsuka ke apa ke kan?so dia dgn sukahatinya menghina n menjatuhkan maruah aku sesuka hati beliau. Sentap?ofcourse la beb....kawan yg mengaku sahabat satu ketika dulu...alih2 bertukar menjadi biadap. apa aku buat kalu berhadapan dgn situasi cmtu?aku ni bukan la jenis nk maki org sesuka hati like what he did to me....aku diamkan je, lagi didiam..abis semua pekung dibuka..pergh..time tu rasa nk maki je kaw2 kt dia....tapi aku pk balik..apa aku dpt?berkelakuan spt dia balik...so what the difrent between aku ngn dia kalu aku bertndak serupa itu...hati mmg sakit....tp kalu aku buat sume tu...aku rs lega ke?tak pon.....apa yg aku buat, i remove him from my fren..bukan kt fb je....tp semua la.....phone number n segala2nya.....sbb aku tak perlukan kwn yg hipokrit dgn aku....blkg ko mengutuk hina aku mcm2....depan korek cerita,blkg kutuk2 lagi......kawan ke tu?neway thanx a lot la......atas nasihat2 sblm ni yg penah ko bg....insyaAllah aku simpan elok2..mana la tau kalu berguna...



so pengajarannya yg aku dpt.....berdiri di atas kaki sendiri.Jgn terlalu depends pada org lain, jgn cepat percaya walau dgn kwn sendiri...friENDship...--> will END kalu kita xpandai nk jaga hubungan tu...nasihat berpada-pada,jgn sampai membuka aib sesiapa pon dia...walau dia dh jadi musuh.....sekian..

xsuka baca entry ini?sila pegi ke entry lain..muahahaha....

1 comment:

Anonymous said...

My spouse and I stumbled over here different web address and thought I may
as well check things out. I like what I see so i am just following
you. Look forward to looking at your web page yet again.


My homepage: where to buy money orders
My web site: where to get money orders